orthopedie

Op zoek naar Orthopedie? - Zoek Orthopedie in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Orthopedie
Start een campagne - jouw website over Orthopedie, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp 
toevoegen aan favorieten lijst Orthopedie > Forum > Algemeen > knieprothese
  Heleen  1. Geplaatst op 09 september 2009 om 16:20 uur     quote nieuw bericht email edit 

Graag kom ik in contact met mensen die een knieprothese gekregen hebben bij dr. Mortelé in Aartselaar. Ik ben benieuwd hoe dat verlopen is en of het ziekenhuis in Reet goed is.

David  2. Geplaatst op 12 april 2010 om 21:43 uur     quote nieuw bericht email edit 

QUOTE:
Op 09 september 2009 om 16:20 schreef Heleen het volgende:
Graag kom ik in contact met mensen die een knieprothese gekregen hebben bij dr. Mortelé in Aartselaar. Ik ben benieuwd hoe dat verlopen is en of het ziekenhuis in Reet goed is.

ik heb ook een knieprothese, ben geholpen in het umcg. alles is goed verlopen alleen gebruik ik nu een kniebrace voor de stevigheid.
een genutrain S deze heb ik besteld op www.bracingensupport.nl
echt een aanrader. ben nu 6mnd geleden geholpen en loop weer als van ouds.
over het ziekenhuis kan ik je niets vertellen.

Paul  3. Geplaatst op 31 juli 2010 om 09:53 uur     quote nieuw bericht email edit 

QUOTE:
Op 12 april 2010 om 21:43 schreef Heleen het volgende:

Ik sta op het punt een knieprothese te laten plaatsen. Kan ik interessante reacties van jou krijgen?

Riet  4. Geplaatst op 23 januari 2011 om 19:38 uur     quote nieuw bericht email edit 

Het ziekenhuis in Reet is mij ook niet bekend. De GenuTrain is inderdaad een perfecte brace. Ik deze gekocht bij orthocor.nl.

Ga naar:

Inhoud : Beheerder
Suggesties voor deze pagina? Klik hier
© 2000-2014 - Startkabel.nl - disclaimer cookiepolicy